Billboard – ogłoszenia drobne

Share:

Możemy sobie dyskutować o strategiach… Możemy krytykować sztampowe reklamy z wizualizacją i szczęśliwą rodziną… Możemy się zachwycać kreacjami, które są inne, nowatorskie, odważne…

A w tym czasie Trio Development reklamuje się w warszawskim metrze tak:

Reklama Trio Development w warszawskim metrze

Reklama Trio Development w warszawskim metrze

Krótko mówiąc, Trio Development publikuje na billboardzie ogłoszenia drobne. Kreacja (jaka kreacja?) toporna jak i strona internetowa, ale… wyróżnia się i zapewne działa. Przypuszczam, że działa, bo

  1. deweloper reklamuje się w tej formule już dobre kilka miesięcy – gdyby reklamy nie działały, pewnie by coś zmienił
  2. to się naprawdę wyróżnia – wygląda inaczej niż typowy billboard i dociera do klienta z atrakcyjnym dla niego komunikatem („mamy naprawdę tanie mieszkania”)

Tylko dlaczego zmysł estetyczny odbiorcy musi tak przy tym cierpieć?

Share:

5 comments

  1. Łukasz Kruszewski 9 stycznia, 2013 at 11:20 Reply

    Nietrudno się wyróżniać w takim kontekście, taką kolorystyką. A to, że się reklamuje też wcale nie znaczy, że działa. Monitorowanie działań marketingowych jest bolączką.

    Dziś każdy ma tanie mieszkania i tak się reklamuje. Co to za wyróżnik:) A dla klienta to naprawdę cierpienia jeśli chodzi o estetykę 😉 Kto zapamięta tę reklamę?

    • Paulina Starzyńska-Wilbik 9 stycznia, 2013 at 23:50 Reply

      Mój wpis jest oczywiście z przekory. Reklama jest straszna.
      Problem w tym, że ona rzeczywiście przykuwa uwagę – mówiło mi o niej kilka osób zawsze w kontekście „straszna reklama, ale ceny naprawdę niskie”. Sztampowe reklamy inwestycji mieszkaniowych, mimo wszystko znacznie bardziej estetyczne, stanowią szum, na który ludzie nie zwracają już uwagi, nie odróżniają ich od siebie.

  2. Strefa 6 marca, 2013 at 21:18 Reply

    W kreacjach graficznych widać wręcz „homeopatyczne” trendy: czym bardziej „rozcieńczona” robota tym lepszy efekt 🙂

    A na serio: pamiętajmy, że odbiorcami naszej reklamy jest nie tylko przeciętny użytkownik internetu. Wielu naszych klientów to osoby starsze wiec przekaz, który jest prosty do przyswojenia jest jak najbardziej na miejscu. Ładne to sobie możemy zrobić logo. A z reklamy musi być efekt.

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach.
Zapisz