Konferencja o marketingu nieruchomości

Share:

Zapraszam wszystkich czytelników tego bloga na konferencję „Marketing Nieruchomości – warunek sukcesu finansowego inwestycji”, która odbędzie się 20 maja (czwartek) w warszawskim hotelu Marriott.

Zaprosiliśmy przedstawicieli agencji reklamowych, dostawców narzędzi marketingowych oraz odnoszących sukcesy praktyków rynku nieruchomości, aby wspólnie zastanowić się nad tym, jak w najbardziej efektywny sposób zapewnić sukces komercyjny inwestycji.

Sukces ten – co mam nadzieję jest już jasne nawet dla najbardziej zatwardziałych wyciskaczy PUMu – wymaga zrozumienia oczekiwań klienta oraz profesjonalnego zaplanowania wszystkich elementów Marketing Mix  – od produktu i ceny, przez promocję, po procesy, biuro i zespół sprzedaży. Podczas konferencji będziemy patrzeć na marketing w takim właśnie szerokim, Kotlerowskim rozumieniu jako naukę i sztukę badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego.

Interesujących zagadnień związanych z marketingiem nieruchomości jest całe mnóstwo i planując program konferencji mieliśmy niemały problem z doborem tematów. Staraliśmy się skupić na kwestiach, które w naszym przekonaniu są najbardziej istotne lub najbardziej niedoceniane, a co za tym idzie, praca nad nimi może w największy sposób przełożyć się na zwrot z inwestycji w marketing.

Choćbyśmy nie wiem ile pieniędzy wydali na promocję, trudno będzie o sprzedaż produktu niedostosowanego do oczekiwań klienta i nieatrakcyjnego cenowo. Planowaniu produktu i zarządzaniu ceną poświęcimy panele dyskusyjne w pierwszej części konferencji, do udziału w których zaprosiliśmy obok deweloperów, architekta, analityka finansowego, doradcę rynkowego i organizatora aukcji nieruchomości.

Następnie przyjrzymy się komunikacji marketingowej jako inwestycji, z której należy oczekiwać określonego zwrotu zarówno w krótko- jak i długookresowej perspektywie. O maksymalizacji efektów kampanii outdoorowych, internetowych oraz udziału w targach opowiedzą przedstawiciele wyspecjalizowanych w poszczególnych kanałach firm.

Mało który deweloper zdaje sobie sprawę z konsekwencji i potencjału rozwoju Web 2.0. i sieci społecznościowych dla komercyjnego powodzenia ich inwestycji. Podczas trzeciej części konferencji będziemy rozmawiać o tym, jak wykorzystać coraz większą skłonność klientów do dzielenia się informacjami w Internecie i świecie rzeczywistym, a także co grozi deweloperom, którzy zbagatelizują głos swoich klientów. Będziemy również dyskutować o tym, jak zarządzać relacjami z klientami przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, aby maksymalnie wykorzystać potencjał posiadanych kontaktów.

Na deser, podczas ostatniej części konferencji będziemy delektować się prezentacjami kampanii reklamowych przeprowadzonych dla inwestycji mieszkaniowych przez agencje Brightness i FAMA.

Zapraszam na stronę internetową konferencji „Marketing Nieruchomości – warunek sukcesu finansowego inwestycji”, gdzie można znaleźć aktualny program konferencji oraz formularz rejestracyjny. Czytelnikom bloga Marketing Nieruchomości przysługuje 10% rabatu – wystarczy w polu „Hasło rabatowe” wpisać „blog MN”.

Jednocześnie chciałabym podziękować redakcjom Bankier.pl, Biznespolska i Brief za objęcie naszej konferencji patronatem, a także sponsorom, do których należą Real Jobs CEE, redNet Media, FAMA i Chrum.Advertising.

Share:
Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach.
Zapisz