Marketing Nieruchomości w Bankier.tv

Share:

Kilka tygodni temu rozmawiałam na temat marketingu nieruchomości z Michałem Macierzyńskim na antenie Bankier.tv.

Niektóre wątki naszej rozmowy rozwinęłam już na tym blogu, m.in. w poście poświęconym nazwie osiedla Saska Kępa. Całość rozmowy możecie obejrzeć poniżej – jest podzielona na cztery części, bo całość trwa przeszło 30 minut.

Część 1

W pierwszej części rozmawialiśmy m.in. o:

  • pierwszej edycji aukcji nieruchomości organizowanej przez Colliers – czy to był sukces czy porażka, dlaczego nie wszystkie nieruchomości znalazły nabywców
  • nazwach inwestycji wykorzystujących nazwy ulicy (m.in. Grzybowska, Złota 44)

Część 2

  • Nazwy, które zostają w świadomości społecznej – kiedy to możliwe?
  • Definiowanie miejsca w świadomości społecznej – Saska Kępa i Marina Mokotów

Część 3

  • Obietnice deweloperów – spełniane i niespełniane (Miasteczko Wilanów, tereny zielone w osiedlu Saska Kępa)
  • Nazwy podnoszące prestiż (apartamenty, rezydencja) – pomagają czy przeszkadzają?
  • Budżety marketingowe inwestycji mieszkaniowych

Część 4

  • narzędzia marketingowe deweloperów
  • targi – schyłek czy renesans (czytaj również tu)
  • marketing na rynku mieszkaniowym – co dalej?

Share:
Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach.
Zapisz