Prosto i bez ściemy

Share:

Podczas konferencji „Marketing nieruchomości – warunek sukcesu finansowego inwestycji” Michał Mierzejewski z GrupaDom zachęcał deweloperów do wykorzystania YouTube (i filmów w ogóle) w promocji inwestycji. Przyznam, że przez te kilka miesięcy widziałam kilka filmów związanych z nieruchomościami, ale żadnego, który chciałabym wskazać czytelnikom mojego bloga jako inspirację. Do dziś…

Film „Big Lift” promujący Stadion Narodowy zachwycił mnie swoją bezpretensjonalnością. Żadnych wielkich słów (w zasadzie żadnych słów w ogóle), przemówień, lanserki. Żadnego epatowania wielkimi liczbami „zobacz co zbudowaliśmy” – a przecież mogliby, liczby tam naprawdę są wielkie. Zamiast tego kilkadziesiąt (kilkaset?) zdjęć robionych z tego samego miejsca, prawdopodobnie w równych odstępach czasu, żeby pokazać, jak stadion nam rośnie. Z dnia na dzień, z godziny na godzinę.

Do mnie to przemawia. A do Was? Zobaczcie sami.

(Dzięki kolegom z bloga architektonicznego Revcloud za zwrócenie uwagi na ten film).

Share:

1 comment

  1. Jacek Ławniczak 10 stycznia, 2011 at 23:08 Reply

    Faktycznie imponujące, choć ja bym jednak jakiś monumentalny podkład muzyczny widział do tego : )

    (no chyba, że film posiada też ścieżkę audio, a jej brak wynika z błędów, o których informuje youtube przy próbie odpalenia bezpośrednio stąd)

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach.
Zapisz